Browsing by Author Akulich, I. L.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2019-06-28Intelligent data analysis in Markenting : the study program of higher education institutions for the academic discipline on specialties 1-26 80 05 "Marketing"Akulich, I. L.; Golik, V. S.Learning ObjectАнглийский
2017-04-26Management of marketing : the study program ofа higher education institutions for the academic discipline on specialties 1-26 81 01 «Business Administration» (the English-language master's degree)Akulich, I. L.Learning ObjectАнглийский
2016-12-30Relationship Marketing : the stud program of higher education institutions for the academic discipline on specialties 1-26 81 05 "Marketing" (the English-language Master's degree)Akulich, I. L.Learning ObjectАнглийский
2019-06-28Relationship Marketing : the study program of higher education institutions for the academic discipline on specialties 1-26 80 05 "Marketing"Akulich, I. L.; Kudasova, E. V.Learning ObjectАнглийский
2018Возобновляемая энергетика: тенденции и особенности развитияАкулич, И. Л.; Сушкевич, Е. А.; Akulich, I. L., et alArticleРусский
2019Маркетинговые возможности развития санаторно-курортных услугАкулич, И. Л.; Кудасова, Е. В.; Дрожжа, Д. Д., et alArticleРусский
2016Моделирование поведения клиентов в маркетинге взаимоотношенийАкулич, И. Л.; Кудасова, Е. В.; Akulich, I. L., et alArticleАнглийский; Русский
2017Основные тенденции развития концепции маркетингаАкулич, И. Л.; Akulich, I. L.ArticleРусский
2020Тенденции развития рынка образовательных услуг в Республике БеларусьАкулич, И. Л.; Скерсь, М. А.; Akulich, I. L., et alArticleРусский
2016Управление каналами распределения на внешних рынкахАкулич, И. Л.; Мачалова, В. В.; Akulich, I. L., et alArticleРусский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • 2
  • 3